Τρίτη, Ιανουαρίου 23, 2007

Λειτουργίες του πανεπιστημίου 24-26/1

  • Μέριμνα: ανοιχτή καθημερινά 11:30-13:30
  • Γραμματείες και Γραφείο Διασύνδεσης: Πέμπτη 25 και Παρασκευή 26/1 τις ώρες που προβλέπεται για το καθένα

Σημειώνουμε ότι η πρόσβαση των διδασκόντων στο χώρο του κατειλημμένου πανεπιστημίου είναι ελεύθερη

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζοντας σε ιστοσελίδα του internet το κείμενο ενός φοιτητή που είχε ως θέμα τα προσωπικά του συμπεράσματα και εκτιμήσεις για τις δράσεις των καταλήψεων παραθέτω έναν χαρακτηρισμό του


{.......Δεν πρέπει να αφεθεί κανείς να πιστεύει ότι η κατάληψη είναι δουλειά κάποιων επαγγελματιών !! Η κατάληψη θα πρέπει να είναι ζωντανός οργανισμός και για να διατηρηθεί ως τέτοιος χρειάζεται την παρουσία πολλών διαφορετικών ατόμων που να μιλάνε και από διαφορετική θέση μέσα στη σχολή. Ο συνδικαλιστής, ο ευαισθητοποιημένος, ο μέχρι πρότινος άσχετος, όλοι πρέπει να έρθουν.....}


Εν συντομία

ΜΕ ΠΙΣΤΗ ,
ΜΕ ΘΥΣΙΕΣ,
ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΌΛΟΙΠΟΙ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΑΣ Σ'ΟΡΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ,
ΜΕ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΑΠΗΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΚΑΛΗΜΑΙΚΩΝ ΘΕΣΜΩΝ,
ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.

{ ......Να προχωρήσουμε κλιμακώνοντας σε μαζικές καταλήψεις οι οποίες θα αποτυπώσουν την μάχιμη εναντίωση μας. Να προχωρήσουμε στις πλέον μαζικές πορείες και να καταδείξουμε την μαζικότητα και την πλειοψηφική απεύθυνση του αγώνα μας.Για ένα νέο γύρο κόντρα στην εκπαιδευτική αναδιάρθρωση...}

Ανώνυμος είπε...

Ελπιζω να δεχεστε το διαλογο εδω.
Συμφωνοι οτι η παιδεια σημερα ειναι
το πρωτο προβλημα στην ελλαδα αλλα δε λυνεται με καταληψεις (αντιδραση) αλλα με ενα εκπαιδευτικο συστημα το οποιο παραγει καινομιες και οχι απλα πολιτες με κριση και με σοβαρη χρηματοδοτηση της παιδειας &
ερευνας (δραση). Αλλωστε το φρουτο της καταληψης ειναι δοκιμασμενο απο τα γυμνασια(...) και κατα τη γνωμη μου ποτε δεν εφερε κατι το ιδιαιτερο.
οι απεργιες παλαιοτερα γινονταν για ιδανικα, στη συγχρονη Ελλαδα πραγματοποιουνται απο αρισμενες κλικες & ανθρωπους βολεμενους για να συνεχιστουν οι αδικιες προς τους πολλους.
Γιατι να μην αξιολογηθουν τα κοπροσκυλα/καθηγητες?
Κανενα ελληνικο πανεπιστημιο δεν θεωρειται απο τα καλυτερα του κοσμου ή της ευρωπης. Σας αρεσει αυτο?
Καθηγητης πανεπιστημιου στην Ελλαδα =αποτυχημενος
Οσο για το ασυλο, τα ζητα οργανισμος μας. Ενδεικτικα αναφερω την πωληση πειρατικων CD εξω απο το κυλικειο.
Ολοι οι πολιτικοι λενε οτι δεν υπαρχουν λεφτα για την χρηματοδοτηση της εκπαιδευσης. Βεβαια υπαρχουν για τεραστιες φοροαπαλλαγες προς την εκκλησια.
Ολοι οι πολιτικοι παιζουν προεκλογικα με τα συναισθηματα μας (γυφτοι) οσον αφορα την παιδεια και οχι μονο, υποσχονται, και μετεκλογικα ερχονται διαψευσεις.
Αυτοι στελνουν τα παιδια τους στα ιδιωτικα σχολεια και επειτα σε πανεπιστημια του εξωτερικου.
Ζουμε σε ενα κρατος διεφθαρμενων οπου δεν τα παιρνουν μονο επιορκοι δημοσισοι υπαλληλοι αλλα και ανωτατοι δικαστες, πρυτανεις, πρωθυπουργοι. Θα πρεπει να ειναι ατομα περιορισμενης αντιληψημοτητας
ο καθε "απο πανω" εαν ο "κατω" του τα παιρνει και δεν το καταλαβαινει

Ανώνυμος είπε...

Aγαπητέ συνάδελφε,
Προφανώς δεν έχεις κάνει ποτέ κατάληψη γιατί διαφορετικά θα ήξερες θα μπορούσες να την αναγνωρίσεις ως επαναστατική διαδικασία. Μόνο πέρσι, αν και επι πτυχίω, ενεπλάκην στις καταλήψεις. Ήταν μία από τις πιο σημαντικές εμπειρίες μου ως φοιτητής. Ζυμώσεις, συζητήσεις, οργάνωση χώρου, αντιπροτάσεις και σχέδια που συζητούσαμε με καθηγητές, μάθαμε προβλήματα του πανεπιστημίου που δε θα μαθαίναμε ποτέ, το εργασιακό καθεστώς υπαλλήλων... Οπότε προφανώς και δε συμμερίζομαι την άποψή σου ότι η κατάληψη ως μέτρο αγώνα είναι κάτι ξοφλημένο.
Όσο για τους βολεμένους που κάνουν καταλήψεις, να σου θυμήσω την απεργία των δασκάλων πριν από μερικά χρόνια, που είχε κρατήσει πόσο; δυο μήνες; ή παραπάνω; Δύο μήνες απλήρωτοι. Δεν ξέρω αν θα τους όριζες ως βολεμένους.
Και δε μίλησε ποτέ κανείς για μη αξιολόγηση. Αλλά να γίνεται με ακαδημαϊκούς όρους και όχι με όρους αγοράς (πόσους μεταπτυχιακούς έβγαλες, πόσα άρθρα έβγαλες, δηλ. αυτό που έχουν κάνει στην Αγγλία και τα έχουν κάνει σκατά), να την κάνουμε εμείς. Επιπλέον είναι υποκρισία όταν υποχρηματοδοτείς ένα πανεπιστήμιο, όταν δηλ. δεν του επιτρέπεις να κάνει σωστά τη δουλειά του, να έχει τα εργαστήρια που χρειάζεται, τη βιβλιοθήκη που χρειάζεται, τους καθηγητές που χρειάζεται (και να στέλνει το κράτος και επιπλέον φοιτητές από όσους ζητάει το κάθε πανεπιστήμιο), να θες να το αξιολογήσεις μετά.
Όσο για τα πειρατικά CD... Θα πω αν και το βρίσκω ανάξιο λόγου θέμα, ότι τα πειρατικά βλάπτουν τις εταιρείες και ευνοούν ελεύθερη διακίνηση τις μουσικής. Είναι προβληματικό βέβαια το ότι πλουτίζουν κάποιοι άσχετοι από τη δουλειά κάποιων άλλων, αλλά μάλλον δεν είναι το σωστό επιχείρημα για να μιλήσεις για το άσυλο, δε νομίζεις;
Και για τη διαφθορά που λες έχουμε όλοι ευθύνη, γιατί η σιωπή είναι συνενοχή. Αν δε έχεις ψηφίσει στις εκλογές, έχεις παίξει και το παιχνίδι σου στην υποτιθέμενη δημοκρατία που μας πουλάνε...

Πήγαινε σε καμιά εκδήλωση της τοπικής σου κατάληψης να δεις τι παίζει

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ συνάδελφε,
Βεβαίως και δεχόμαστε τον διάλογο
Αλλά όταν γράφεις και μάλιστα συμφωνάς μ ‘αυτό
<..... η παιδεία σήμερα είναι το πρώτο πρόβλημα στην Ελλάδα ...>

Απάντηση
-Πραγματικά δεν καταλαβαίνω με ποιόν ακριβώς συμφωνείς. Εκτός βέβαια εάν ανήκεις σ’αυτούς που εννοούν την παιδεία μας σαν πρώτο πρόβλημα για να καταστεί η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) σαν η ανταγωνιστικότερη και δυναμικότερη οικονομία της γνώσης σε παγκόσμιο επίπεδο .

Σύμφωνα με απόσπασμα απο άρθρο της Ε.Ε για την στρατιγική της Λισσαβώνας < The Lisbon Strategy >

< τα πανεπιστήμια μας θα πρέπει να είναι οι αληθινοί πρωταγωνιστές σχετικά με το ρόλο που διαδραματίζουν στην κοινωνία και την οικονομία της γνώσης >

-Αναφέρω απόσπασμα απο την 52η Σύνοδο των Προέδρων των Ελληνικών Πανεπιστημίων

http://www.auth.gr/admin/rectorConferences/contents/52th_el.html

< Ο νόμος για τα Πανεπιστήμια να είναι πραγματικό ΠΛΑΙΣΙΟ αναφοράς και όχι σύνολο λεπτομερών ρυθμίσεων................ Η παιδεία αποτελεί πρωτίστως μια αυτοτελή αξία, μη εμπορεύσιμη χωρίς απ’ ευθείας σύνδεση με την αγορά εργασίας, που στοχεύει όμως στην ανάπτυξη του ανθρώπου και την πρόοδο της κοινωνίας.


Όταν γράφεις
<.....Κανενα ελληνικο πανεπιστημιο δεν θεωρειται απο τα καλυτερα του κοσμου ή της ευρωπης. Σας αρεσει αυτο?


Απάντηση
-Αγαπητέ συνάδελφε σύμφωνα με το άρθρο της Ε.Ε

<...Τα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια έχουν λιγότερα πλεονεκτήματα και διαθέτουν λιγότερα χρηματοδοτικά μέσα σε σχέση με τα αντίστοιχα ιδρύματα των αναπτυγμένων χωρών, και ιδιαίτερα των ΗΠΑ. Τίθεται συνεπώς το ερώτημα κατά πόσον μπορούν να ανταγωνιστούν με
τα καλύτερα πανεπιστήμια στον κόσμο, κατοχυρώνοντας παράλληλα ένα σταθερό επίπεδο αριστείας >

Όταν γράφεις
< ...δεν λυνεται με καταληψεις (αντιδραση) αλλα με ενα εκπαιδευτικο συστημα το οποιο παραγει καινομιες...>

Απάντηση
-Ενα εκπαιδευτικό σύστημα για να παράγει καινομίες (ανάμεσα και
σε πολλά άλλα ) θα πρέπει να ενισχύεται και να στηρίζεται οικονομικά. Τότε διευκολύνονται οι διεθνείς επιστημονικές δράσεις και συνεργασίες και μεσα σε πλαίσια αυτοτέλειας του εθνικού εκπαιδευτικού του συστήματος παραγεί και τις καινομίες που αναφέρεις .

Όταν γράφεις
<.. και οχι απλα πολιτες με κριση και με σοβαρη χρηματοδοτηση της παιδειας & ερευνας (δραση).>

Απάντηση
-Η χρηματοδότηση της παιδείας και της έρευνας είναι ένα μείζον θέμα που αφορά άμεσα το εκπαιδευτικό σύστημα που ανάφερες .

Απόσπασμα απο το αρθρο της Ε.Ε.
<..Η Ευρωπαϊκή Ένωση εκδίδει ελαφρώς περισσότερα επιστημονικά και τεχνικά διπλώματα σε σχέση με τις ΗΠΑ, αν και διαθέτει λιγότερους ερευνητές απ' ότι οι άλλες μεγάλες τεχνολογικές δυνάμεις. Το παράδοξο αυτό οφείλεται στον μικρότερο αριθμό ερευνητικών θέσεων που
παρέχεται στους επιστήμονες διπλωματούχους στην Ευρώπη, ιδίως στον ιδιωτικό τομέα:50% μόνο των ευρωπαίων ερευνητών απασχολούνται στις επιχειρήσεις, σε σχέση με 83% των αμερικάνων ερευνητών και το 66% των Ιαπώνων ερευνητών. Παρά το γεγονός αυτό, τα πανεπιστήμια ευθύνονται για το 80% της βασικής έρευνας που διεξάγεται στην Ευρώπη.........τα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια δεν διαθέτουν επαρκώς αναπτυγμένες δομές διαχείρισης των ερευνητικών αποτελεσμάτων.


Όταν γράφεις
<...Αλλωστε το φρουτο της καταληψης ειναι δοκιμασμενο απο τα γυμνασια(...) και κατα τη γνωμη μου ποτε δεν εφερε κατι το ιδιαιτερο.

Απαντηση
-Βλέπε την ιστοσελίδα σχετικά με αυτό το φρούτο της κατάληψης που κατα την γνώμη σου ποτέ δεν έφερε κάτι το ιδιαίτερο
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=50524356


Απόσπασμα απο το άρθρο


Πανεκπαιδευτικό «όχι»

<......Με τους φοιτητές να ανανεώνουν τις αποφάσεις τους για καταλήψεις (χθες, ημέρα πραγματοποίησης των περισσότερων γενικών συνελεύσεων, ανήλθαν στις 269), τους πανεπιστημιακούς να απεργούν και αρκετά Ιδρύματα να αναστέλλουν για σήμερα τη λειτουργία τους (σχετική απόφαση έχουν λάβει το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το ΑΠΘ, το Πανεπιστήμιο Πατρών και τα Πανεπιστήμια Κρήτης και Ιωαννίνων, ενώ χθες, προστέθηκε και η ΑΣΚΤ) το κίνημα ενάντια στις κυβερνητικές επιλογές διευρύνει το στόχο του. Κι αν οι περισσότερες αποφάσεις για τις σημερινές δράσεις -απεργία, αποφάσεις Συγκλήτων- έχουν συμβολικό χαρακτήρα, καθώς δεν απαντούν σε επίκαιρα γεγονότα, οι λόγοι συγκρότησης μιας δυναμικής κινητοποίησης είναι ισχυροί....







Όταν γράφεις
< ....οι απεργιες παλαιοτερα γινονταν για ιδανικα, στη συγχρονη Ελλαδα πραγματοποιουνται απο ορισμενες κλικες & ανθρωπους βολεμενους για να συνεχιστουν οι αδικιες προς τους πολλους...>

Απάντηση
- ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ?

- ΠΟΙΕΣ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΟΡΙΣΜΈΝΕΣ ΚΛΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΎΝ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΈΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ?

Παραθέτω απόσπασμα για να σε πάρω πίσω στο παρελθόν
( μην ανησυχείς όχι στην αρχαιότητα αλλά στην Ελλάδα του 73’) τότε που οι παλαιότερες απεργίες και καταλήψεις πραγματοποιήθηκαν απο καποιες ΚΛΙΚΕΣ αθάνατων φοιτητών


(- Ποιός ξέρει , ισως και τότε να υπήρχαν κάποια ιδιαίτερα ειρηνικά και αξιόλογα άτομα που να αποκαλούσαν του καταληψίες αυτούς ,< ΚΛΙΚΕΣ > που αδικούσαν του πολλούς ! )

http://www.fotoartmagazine.gr/history/istorika_afieromata/polytexneio/index.htm


<...Οι συγκεντρωμένοι φοιτητές στο Πολυτεχνείο συγκροτούν μια επιτροπή κατάληψης. Κλείνουν οι πόρτες και στις 8.30 το βράδυ γίνεται η πρώτη συνεδρίαση της συντονιστικής επιτροπής. Αμέσως οι πρώτες προκηρύξεις σκορπίζονται στην Πατησίων που είχε κλείσει από τον συγκεντρωμένο κόσμο. Ακούγονται τα πρώτα συνθήματα «Ψωμί-παιδεία-ελευθερία», «20% για την παιδεία» και «Κάτω η χούντα». Την Πέμπτη 15 Νοέμβρη 1973, η κατάληψη αποτελεί πόλο έλξης του την Αθήνα που αρχίζει να συρρέει στο Πολυτεχνείο. Ως τις 9.30 το βράδυ η κατάληψη έχει πυκνώσει ενώ ο λαός στους γύρω από το Πολυτεχνείο φωνάζει αντιαμερικανικά και αντιχουντικά συνθήματα στους δρόμους, Οι συγκεντρωμένοι παραμένουν όλη τη νύχτα για συμπαράσταση στους φοιτητές της κατάληψης του Πολυτεχνείου.
Η ανταπόκριση του κόσμου ξεπερνά κάθε προσδοκία και για πρώτη φορά δημιουργείται η πεποίθηση ότι η χούντα μπορεί να πέσει. Ταυτόχρονα οι συνελεύσεις δίνουν και το ιδεολογικό......





Όταν γράφεις

< ....Γιατι να μην αξιολογηθουν τα κοπροσκυλα/καθηγητες? ... >


Απάντηση
-Αγαπητέ συνάδελφε τα μόνα κοπρόσκυλα καθηγητές που γνωρίζω είναι αυτοί που έμμεσα κατάφεραν και σκότωσαν τον συνάδελφο τους και αγαπημένο καθηγητή τον Κύριο Αλεξανδρόπουλο. Γι’ αυτό και συμφωνώ στον χαρακτηρισμό κάποιων καθηγητών σαν κοπρόσκυλα αλλα ακόμα δεν καταλαβαίνω ποια αξιολόγηση των καθηγητών αναφέρεις ?
Εκτός πάλι βέβαια έαν ανήκεις σ 'αυτούς που στο λεξιλόγιο τους
η αξιολόγηση ορίζεται πάντα σύμφωνα με την στρατηγική της Λισσαβώνας

<....Η αναδιοργάνωση της γνώσης...
Η αναδιοργάνωση αυτή εκδηλώνεται, αφενός, με μια αυξανόμενη διαφοροποίηση και εξειδίκευση της γνώσης, είτε με την εμφάνιση συγκεκριμένων και καινοτόμων εξειδικεύσεων έρευνας και διδασκαλίας και, αφετέρου, με τη διαπίστωση ότι ο ακαδημαϊκός κόσμος αντιμετωπίζει την επιτακτική ανάγκη προσαρμογής στον πολυθεματικό χαρακτήρα των διαφόρων τομέων στους οποίους εντοπίζονται τα μεγάλα προβλήματα της κοινωνίας, όπως η αειφόρος ανάπτυξη............>


Όταν γράφεις

<....Καθηγητης πανεπιστημιου στην Ελλαδα = αποτυχημένος... >

Και πιο κάτω γράφεις ξανά για κάποιους υπουργούς

<...Αυτοι στελνουν τα παιδια τους στα ιδιωτικα σχολεια και επειτα σε πανεπιστημια του εξωτερικου...>

Απάντηση
<.......υπάρχουν ιδρύματα (ή τμήματά τους) που διακρίνονται για την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχουν και της έρευνας που προωθούν και δεν δυσκολεύονται να σταθούν επάξια και να συνεργαστούν ισότιμα με τα καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού. Οι απόφοιτοί τους δεν έχουν κανένα πρόβλημα να
ενταχθούν στο πανεπιστημιακό σύστημα ή στην αγορά εργασίας, εδώ ή στο εξωτερικό. Το ίδιο ισχύει για τα ερευνητικά κέντρα (ή ινστιτούτα τους) ορισμένα από τα οποία διακρίνονται και διεθνώς για τις επιδόσεις τους...και αυτό ακυρώνει τις θεωρίες περί εμπλοκής και περ της αναγκαιότητας «εξωτερικών» και τελικά ιδιωτικών λύσεων. Η ανέξοδη φλυαρία περί γενικής
υποβάθμισης μόνο συμπλεγματικές συμπεριφορές ή ανείπωτες σκοπιμότητες υποκρύπτει....
Ομοίως στο χώρο των ερευνητικών φορέων υπάρχουν ερευνητικά κέντρα (ή ινστιτούτα τους) εξειδικευμένα
σε πολύ συγκεκριμένα αντικείμενα και συχνά με στόχο τις πρακτικές εφαρμογές και βελτιώσεις αλλά και ερευνητικά κέντρα (ή ινστιτούτα τους) που καλύπτουν ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων, συχνά σε τομείς μη προσανατολισμένης έρευνας, και διακρίνονται για τις επιδόσεις τους... Απόσπασμα απο
http://www.arsh.gr/el/readText.asp?textID=3 >


Όταν γράφεις

.<..όσο για το ασυλο τα ζητα οργανισμος μας. >


Απάντηση
<...Η ακαδημαϊκή ελευθερία είναι ύψιστο αγαθό και αποτελεί σημαντικότατη μορφή ελευθερίας έκφρασης, εντελώς απαραίτητη για την προαγωγή της γνώσης και των ιδεών. Η έννοια του πανεπιστημιακού ασύλου, αν και προέρχεται από εποχές κατά
τις οποίες υπήρχε διωγμός των ιδεών εκείνων που δεν ταυτίζονταν με τις κυριαρχούσες πεποιθήσεις της κοινωνίας, εξακολουθεί και σήμερα να είναι σημαντική. Δεν νοείται ελεύθερη ακαδημαϊκή διδασκαλία και έρευνα χωρίς τη διαφύλαξη του ασύλου.>

Μια και δεν αναφέρεις τι ακριβώς ζητά ο οργανισμός των φοιτητών απο το άσυλο απλά αναφέρω


<.....Τα πανεπιστήμια είναι χώρος ελεύθερης έκφρασης και διακίνησης ιδεών. Οποιαδήποτε δίωξη, εμφανής
ή αφανής, για λόγους πολιτικούς ή ιδεολογικούς απαγορεύεται.Τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας έχουν πλήρη ελευθερία να ασκούν κριτική στις διοικητικές αρχές του πανεπιστημίου και την πολιτική ηγεσία. Οποιαδήποτε αντίποινα σε τέτοιες επικρίσεις
απαγορεύονται...>


Όταν γράφεις
<...αναφέρω ενδεικτικά την πωληση πειρατικων CD εξω απο το κυλικειο.>

Απάντηση
- Κάποτε πριν κάποια χρόνια γνώρισα κάποιο σεβαστό και πολύ ευγενέστατο κύριο ( μεγάλο και στην ηλικία ) που πωλούσε πειρατικά CD εξω απο το κυλικείο. Μετά πρόσεξα πως εκτός Πανεπιστημίου, δηλαδή στο Ρέθυμνο ,και σ’ όλη την Ελλάδα και σχεδόν παντού δεν ήταν λίγοι αυτοί που τριγυρνούσαν και πωλούσαν πειρατικά CD. Αυτό που πραγματικά θα πρέπει να ανησυχεί εμάς σαν φοιτητές σχετικά με το άσυλο του πανεπιστημίου δεν είναι εάν κάποιος πουλάει CD ή κορδελίτσες και σκουλαρικάκια έξω απο το κυλικείο , αλλά εμείς σαν φοιτητές και διδάσκοντες να μπορούμε <....να εχουμε πλήρη ελευθερία και να συγκροτούμε συλλόγους, να συνδικαλίζομαστε και να προβαίνουμε σε διαμαρτυρίες (αρκεί αυτές να μην υπονομεύουν την ελευθερία των υπολοίπων μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας.).....Η άσκηση σωματικής ή ψυχολογικής βίας από μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας προς άλλα είναι ανεπίτρεπη.....>




Όταν γράφεις

<...Ολοι οι πολιτικοι παιζουν προεκλογικα με τα συναισθηματα μας (γυφτοι) οσον αφορα την παιδεια και οχι μονο, υποσχονται, και μετεκλογικα ερχονται διαψευσεις....>


Απάντηση
- Συμφωνώ. Πάντοτε οι πολιτικοί έπαιζαν και δυστηχώς ακόμη παίζουν
με τις ανάγκες και τα συναισθήματα μας και ιδιαίτερα μετεκλογικά. Αγαπητέ συνάδελφε , διαφωνώ απολύτως όταν τους αποκαλείς γύφτους. Οι γύφτοι σαν λαός είναι σαφέστερα καλύτεροι και ανώτεροι απο τους πολιτικούς της χώρας αυτής.


Οταν γράφεις

<......η κατάληψη σαν φρούτο και σαν απλή αντίδραση ....>

Απάντηση
Θα σε παρακαλούσα να προσέχεις τον τόνο σου ειδικότερα όταν μέσα
στο φρούτο αυτό παίρνουν μέρος 269 γενικές συνελεύσεις , πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια , το πανεπιστήμιοΑθηνών, το ΑΠΘ, το Πανεπιστήμιο Πατρών, τα Πανεπιστήμια Κρήτης και Ιωαννίνων, φοιτητές , πανεπιστημιακοί, καθηγητές , δάσκαλοι και προσπάθησε να σεβαστείς όσο μπορείς την προσπάθεια και τον αγώνα που δίνει ο λαός της Ελλάδας για να μην περαστεί ο νόμος.

Επιπλέον

Όταν γράφεις

<........Ζουμε σε ενα κρατος διεφθαρμενων οπου δεν τα παιρνουν μονο επιορκοι δημοσιοι υπαλληλοι αλλα και ανωτατοι δικαστες, πρυτανεις, πρωθυπουργοι... >

Απάντηση
-Αγαπητέ συνάδελφε όταν κρίνουμε τους άλλους πρέπει πρώτα να κρίνουμε τους ευατούς μας. Εάν απο το καλοκαίρι μέχρι και σήμερα
μετά απο τόσους αγώνες που δώθηκαν και ακόμη δίνονται, μετά απο την τόση βία και το τόσο ξύλο που κάποιοι συμφοιτητές και συμφοιτήτριες τρώνε , εάν οι θυσίες που εν συνείδηση δίνονται καταλήγουν να χαρακτηρίζονται απο συμφοιτητές μας σαν < φρούτο > και σαν < απλή αντίδραση > , τότε θα πρέπει να κάνεις μία σοβαρότατη
αυτοαξιολόγηση και να αντιληφθείς καλύτερα ποιοί απο εμάς είναι βολεμένοι και προσπαθούν να καπηλεύτουν τους ακαδημαικούς θεσμούς για τα προσωπικά τους ωφέλη.
Π.χ ώφελος να μήν χάσουν την εξεταστική τους.
Μου θύμισες κάποιους παλιούς
( ευτυχώς για τους υπόλοιπους μας ) συμφοιτητές μου και πτυχιούχους του Παιδαγωγικού
( δυστηχώς σημερινοί δάσκαλοι ) που το καλοκαίρι κατάφεραν και εκμεταλεύτηκαν καταστάσεις και στην γενική συνέλευση του τμήματος τους, πέρασαν το αίτημα για εξεταστική μέσα στα μέσα του Ιούλη ! Οι εξετάσεις επιτρεπόταν μόνο για τους επι πτυχίω και σε διαβεβαιώ πως διεξάχθηκαν μέσα σε αξιολύπητες και καθόλου αξιοκρατικές περιστάσεις .. Εν τέλει το αίτημα για διπλή εξεταστική το Σεπτέμβριο όχι μόνο απορρίφθηκε αλλά δύο μέρες μετά οι ίδιοι συμφοιτητές ειδώθηκαν να τριγυρίζουν τις παραλίες του Ρεθύμνου.Μαζί φυσικά με τους αντιπροσώπους του τμήματος τους ( που οι περισσότεροι απ΄αυτούς ήταν επι πτυχίω ). Εκαναν αύτο που φώναζαν στις συνελεύσεις πως έκαναν οι ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΛΙΚΕΣ των συμφοιτητών. Δηλαδή τριγύριζαν τις παραλίες κρατώντας και την μπάλα του βόλευ και αντί να τρώνε ξύλο και δακρυγόνα απο τις ένοπλες δυνάμεις έτρωγαν παγωτό και ΦΡΟΥΤΟ. ( ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΤΟ ΦΡΟΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ )


Εν συντομία
ΚΆΠΟΙΟΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΝΩ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ.

<......Δεν πρέπει να αφεθεί κανείς να πιστεύει ότι η κατάληψη είναι δουλειά κάποιων επαγγελματιών !! Η κατάληψη θα πρέπει να είναι ζωντανός οργανισμός και για να διατηρηθεί ως τέτοιος χρειάζεται την παρουσία πολλών διαφορετικών ατόμων που να μιλάνε και από διαφορετική θέση μέσα στη σχολή. Ο συνδικαλιστής, ο ευαισθητοποιημένος, ο μέχρι πρότινος άσχετος, όλοι πρέπει να έρθουν.....>



{ ......Να προχωρήσουμε κλιμακώνοντας σε μαζικές καταλήψεις οι οποίες θα αποτυπώσουν την μάχιμη εναντίωση μας. Να προχωρήσουμε στις πλέον μαζικές πορείες και να καταδείξουμε την μαζικότητα και την πλειοψηφική απεύθυνση του αγώνα μας.Για ένα νέο γύρο κόντρα στην εκπαιδευτική αναδιάρθρωση...}

Ανώνυμος είπε...

Ανακοίνωση του Παναθηναϊκού Συντονιστικού Γενικών Συνελεύσεων και Καταλήψεων της Τετάρτης 24/01/2007

Το ορμητικό ποτάμι των φοιτητικών καταλήψεων πλημμυρίζει ξανά τους δρόμους, διαψεύδει περίτρανα όσους πίστεψαν πως το καυτό δίμηνο των κινητοποιήσεων του Μάη - Ιούνη ήταν μπόρα και πέρασε. Κόντρα στο ασφυκτικό συναινετικό σκηνικό που στήνει σύσσωμο το αστικό μπλοκ εξουσίας και πιάνοντας το νήμα της ηρωικής απεργίας των δασκάλων και των μαθητικών καταλήψεων συγκρούεται ξανά με τις επιλογές της κυβέρνησης, του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και της Ε.Ε., σπάει τη βιτρίνα της συναίνεσης του επίσημου πολιτικού σκηνικού. Την ίδια στιγμή που η μαζικότητα στα αμφιθέατρα των γενικών συνελεύσεων ξεπερνά κάθε προηγούμενο και χιλιάδες φοιτητές και σπουδαστές διαδηλώνουν στους δρόμους της Αθήνας και όλων των πόλεων, η κυβέρνηση και τα επιτελεία της επιχειρούν με κάθε μέσο να χτυπήσουν το φοιτητικό κίνημα: από την προκλητική στάση των δυνάμεων καταστολής που περικυκλώνουν άνευ λόγου τα μπλοκ σε κάθε φάση της διαδήλωσης έως ότου να βρεθεί η κατάλληλη στιγμή να μας χτυπήσουν με γκλομπς και χημικά μέχρι τη στρεβλή προβολή του κινήματος και των καταλήψεων μέσα από τα ΜΜΕ και τους πληρωμένους κονδυλοφόρους. Η διαρκής προσπάθεια ταύτισης των κινητοποιήσεων με τα «επεισόδια», η συκοφαντική παρουσίαση των καταλήψεων ως χώρων διακίνησης ναρκωτικών και κλοπών, η συνεχής αναφορά σε «οργανωμένες μειοψηφίες» που κλείνουν τις σχολές στόχο έχουν να παραπληροφορήσουν την κοινωνία για να αποσπάσουν την επιθυμητή συναίνεση. Αυτό το σχέδιο υπηρετούν το καθηγητικό κατεστημένο τύπου Γρυσπολάκη, οι καθεστωτικές δυνάμεις στα πανεπιστήμια και σύσσωμο το αστικό πολιτικό προσωπικό. Σε αυτό το κλίμα συναίνεσης και επίθεσης στη νεολαία, η συνδικαλιστική γραφειοκρατία της ΓΣΕΕ επιλέγει να μη βάζει ούτε μια ώρα απεργίας, ενώ δε χάνει ευκαιρία να δίνει στήριγμα στα σχέδια της κυβέρνησης για περιορισμό του ασύλου και συμμετέχει στις συσκέψεις για τον περιορισμό των διαδηλώσεων. Το «έργο» ολοκληρώνεται με τις δηλώσεις της κυβέρνησης δια στόματος Ρουσόπουλου την επομένη της διαδήλωσης της 17ης Γενάρη, πως η κυβέρνηση προτίθεται να κατεβάσει το νέο νόμο πλαίσιο. Σε αυτή την κατεύθυνση επιχειρείται η διαστρέβλωση του χαρακτήρα του πανεπιστημιακού ασύλου, ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιείται ως προμετωπίδα για την προώθηση των αντιδραστικών αλλαγών.
Η κυβερνητική επίθεση στα πλαίσια των στοχεύσεων της Ε.Ε. συμπυκνώνεται στην επικείμενη αναθεώρηση του συντάγματος. Η αντιδραστική μετάλλαξη του κράτους και των θεσμών του περνά μέσα από την αναθεώρηση του άρθρου 16, την κατάργηση της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων, την παράδοση των χώρων πρασίνου στο κεφάλαιο και την εμπορευματοποίησή τους, την αντιδραστικοποίηση των δικαστικών θεσμών, το νέο προσδιορισμό των σχέσεων εθνικού και κοινοτικού δικαίου. Οι γενικές συνελεύσεις των φοιτητών καλούν τους εργαζόμενους και τη νεολαία να αντιπαρατεθούν στο σύνολο της αντιδραστικής αναθεώρησης που αποτελεί το «πρόγραμμα» του κεφαλαίου και της ελληνικής αστικής τάξης για τα επόμενα χρόνια και χτυπά κάθε πλευρά της κοινωνικής ζωής. Ειδικότερα, καλούμε όλη την κοινωνία να συστρατευθεί στο δίκαιο αγώνα μας για να μην περάσει η αναθεώρηση του άρθρου 16 και ο αντιδραστικός κυβερνητικός νόμος- ΠΛΑΙΣΙΟ, ως κόμβοι της επιχειρούμενης εκπαιδευτικής «μεταρρύθμισης».

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΔΙΝΗ ΤΩΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ

Οι αλλαγές που προωθούν από κοινού η κυβέρνηση και το ΠΑ.ΣΟ.Κ. Είναι κομμάτι της ευρύτερης αντιλαϊκής επίθεσης και στηρίζονται στα πλαίσια των στοχεύσεων της Ε.Ε., όπως αυτές αποτυπώνονται στις συνθήκες της Μπολόνια, του Βερολίνου και της Λισσαβόνας κι έχουν στόχο την πλήρη εναρμόνιση των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων υπό τη σκέπη του Κοινού Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης, τη συγκρότηση πανευρωπαϊκού συστήματος πιστοποίησης και ουσιαστικά ποσοτικής μέτρησης προσόντων και την πλήρη και καθολική υπαγωγή της εκπαιδευτικής κι ερευνητικής διαδικασίας στις ανάγκες της ανάπτυξης της κερδοφορίας του κεφαλαίου, το χτύπημα της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης και την λειτουργία των σχολών με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.
Η εκπαιδευτική αναδιάρθρωση είναι μια ενιαία διαδικασία, που περνά από βασικού κόμβους (αρ 16, νόμος-πλαίσιο, αξιολόγηση κλπ). Βασικός της στόχος είναι η δημιουργία αποφοίτων – μελλοντικών εργαζομένων ευέλικτων, αναλώσιμων, χωρίς δικαιώματα και πειθαρχημένων. Εργαζομένων που θα βρίσκονται σε ένα διαρκές κυνήγι πιστοποιητικών και δεξιοτήτων περιπλανώμενοι από την επισφαλή εργασία στην ανεργία και την επανακατάρτιση. Εργαζομένων χωρίς διαπραγματευτική ισχύ και με απουσία συλλογικών αναπαραστάσεων οι οποίες θα μπορούσαν να του δείξουν το δρόμο τις αγωνιστικής υπεράσπισης των αναγκών του. Τα παραπάνω προωθούνται μέσω:

Της αποσύνδεσης των πτυχίων από τα εργασιακά-επαγγελματικά δικαιώματα και της συνολικής αλλαγής του χαρακτήρα των προπτυχιακών σπουδών. Επιχειρείται η διαμόρφωση ανώτατων σχολών πολλών ταχυτήτων οι οποίες στα πλαίσια και κοινής αξιολόγησης θα οδηγήσουν στην συνολική αναδιάρθρωση του πανεπιστημίου, δημόσιου ή ιδιωτικού. Σημείο κόμβος αυτής της κίνησης είναι η αναγνώριση των περιβόητων Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών και των Κολεγίων. Αυτή η διαδικασία αποτελεί συνέχεια της πολιτικής της κατάτμησης και κατακερματισμού των σχολών και των πτυχίων και της αναδιάρθρωσης των προγραμμάτων σπουδών στην κατεύθυνση της αγοράς.
Την αντιδραστικοποίηση του πλαισίου λειτουργίας των σχολών, την εντατικοποίηση και την πειθάρχηση του φοιτητικού κινήματος, την όξυνση των ταξικών φραγμών. Η εισαγωγή ορίων φοίτησης, η διαγραφή φοιτητών, ο επαναπροσδιορισμός της έννοιας του ασύλου, διαμορφώνουν ένα νέο πιο αυταρχικό πανεπιστήμιο. Ο ανταγωνισμός με τα ιδιωτικά όπου η έννοια του φοιτητικού συνδικαλισμού θα είναι ανύπαρκτη, σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω θέλουν να χτυπήσουν το φοιτητικό κίνημα που ως τώρα έβαζε αναχώματα στις εκάστοτε κυβερνητικές επιλογές.
Την εισαγωγή της ανταποδοτικής και επιχειρηματικής λειτουργίας και δράσης. Τα ίδια τα μη-κρατικά / ιδιωτικά πανεπιστήμια θα λειτουργούν με βάση τα κριτήρια της αγοράς. Αυτή η λογική θα επεκταθεί και στο δημόσιο πανεπιστήμιο το οποίο θα πιέζεται να λειτουργήσει, ακόμη περισσότερο, στα ίδια πλαίσια ανταποδοτικής και επιχειρηματικής λειτουργίας. Σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται η εισαγωγή managers, η κατάρτιση τετραετών επιχειρησιακών προγραμμάτων (βλ. ν. πλαίσιο) και ο επαναπροσδιορισμός των κονδυλίων σε βάρος των φοιτητικών παροχών (βλ. κατάργηση δωρεάν συγγραμμάτων).

Η κλιμάκωση είναι μονόδρομος...
Απέναντι στην προσπάθεια αναθεώρησης του άρθρου 16 και τον αντιδραστικό κυβερνητικό νόμο - πλαίσιο να προχωρήσουμε κλιμακώνοντας σε μαζικές συνελεύσεις, καταλήψεις διαρκείας και διαδηλώσεις σε όλες τις σχολές. Οι καταλήψεις μας να πάρουν πολύμορφες πρωτοβουλίες, με στόχο την απεύθυνση στην κοινωνία, τους εργαζόμενους και τη νεολαία.
Να διαμορφώσουμε ενιαία την πάλη μας μέσα από τη λειτουργία των ανοιχτών Συντονιστικών Επιτροπών Κατάληψης για την συμμετοχή και την λήψη αποφάσεων για την οργάνωση της υλοποίησης των αποφάσεων των Γενικών Συνελεύσεων, δεσμευόμενες αποκλειστικά και απόλυτα στην βάση του πλαισίου της ΓΣ, θα ελέγχονται και θα λογοδοτούν στις Γενικές Συνελεύσεις. Καθώς και του Ανοιχτού και Ενιαίου Συντονιστικού των Γενικών Συνελεύσεων και Καταλήψεων των φοιτητικών και σπουδαστικών συλλόγων το οποίο θα πρέπει να αποτελεί για κάθε πόλη αλλά και πανελλαδικά το κέντρο του αγώνα, τον άξονα ενιαίας δράσης του κινήματος και της προώθησης της πάλης, τον χώρο συνδιαμόρφωσης για το κίνημα στη βάση των αποφάσεων των γενικών συνελεύσεων, οι οποίες τελικά έχουν την ευθύνη για τις επιλογές που θα πρέπει να παρθούν.
Στο δρόμο αυτού του αγώνα δε θα είμαστε μόνοι. Θα παλέψουμε μαζί με τον κόσμο της εκπαίδευσης και της εργασίας συνολικά. Είναι σήμερα που προβάλλει πιο επιτακτική από ποτέ η ανάγκη δημιουργίας ενός πανεκπαιδευτικού μετώπου (μαθητές, φοιτητές, εκπαιδευτικοί) σε κοινούς αγώνες με όλους τους εργαζόμενους. Να ενώσουμε τη δυναμική του φοιτητικού κινήματος με τη δράση των εργαζομένων συγκροτώντας ένα ενιαίο πανεργατικό-παλλαϊκό μέτωπο ανατροπής της κυβερνητικής πολιτικής. Να καλέσουμε κάθε σωματείο, κάθε εκπαιδευτική και εργατική ομοσπονδία σε στήριξη και συμμετοχή στον αγώνα μας και να προκαλέσουμε παλλαϊκό ξεσηκωμό.
Κόντρα σε όλους όσους χρεώνουν στο κίνημα «αναχρονιστική κι οπισθοδρομική» στάση, κόντρα στην «πρόοδο» της κερδοφορίας των επιχειρήσεων, των ελαστικών σχέσεων εργασίας και την καταστολή των δημοκρατικών ελευθεριών και δικαιωμάτων, εμείς προτάσσουμε τις διεκδικήσεις μας.

Απαιτούμε:
Να μην αναθεωρηθεί το άρθρο 16 του συντάγματος – κανένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο, καμία αναγνώριση τέτοιων ιδρυμάτων. Καμιά συνταγματική κατοχύρωση της διαδικασίας της Μπολόνια μέσω της δήθεν διασφάλισης ποιότητας των ΑΕΙ. Καμία νομιμοποίηση των «Κολεγίων» που μεθοδεύεται μέχρι τον Σεπτέμβρη 2007. Όχι στην αντιδραστική αναθεώρηση του συντάγματος
Να αποσυρθεί εδώ και τώρα ο αντιδραστικός κυβερνητικός νόμος πλαίσιο – όχι στη διαγραφή των φοιτητών, την κατάργηση του ασύλου, το χτύπημα του φοιτητικού συνδικαλισμού, τους manager και τα επιχειρησιακά προγράμματα, την κάρτα συγγραμμάτων, την λειτουργία των σχολών με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.
Να καταργηθούν οι νόμοι των ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για Συμπλήρωμα Διπλώματος, Διεθνές Πανεπιστήμιο, Αξιολόγηση - κατηγοριοποίηση, κατάταξη και ανάλογη χρηματοδότηση των ΑΕΙ – ΤΕΙ, ΙΔΒΕ, ΔΟΑΤΑΠ.

Παλεύουμε για:
-Ένα πτυχίο ανά αντικείμενο σπουδών. Το πτυχίο μόνη προϋπόθεση για δουλειά χωρίς καμιά διαδικασία πιστοποιήσεων μετά απ’ αυτό.
-Ενιαία πτυχία, χωρίς κατατμήσεις, διασπάσεις. Ισχυρά επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα. Όλα τα δικαιώματα στο πτυχίο. Ενιαίες και αδιάσπαστες προπτυχιακές σπουδές σε κάθε σχολή. Όχι στους 2 κύκλους προπτυχιακών σπουδών του συστήματος της Μπολόνια.
-Λιγότερη δουλειά, δουλειά για όλους μόνιμη και σταθερή, με αύξηση των αποδοχών – κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας.
-Άμεση απεμπλοκή της Ελλάδας από τα σχέδια τόσο για Κοινό Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης που προωθούνται και στην επικείμενη Σύνοδο του Λονδίνου (16-18 Μαΐου 2007). Να μην εφαρμοστούν οι αποφάσεις Μπολόνια, Πράγας, Βερολίνου.
-Ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών.
-Να διαλυθεί η επιτροπή των 8 «σοφών» και το ΕΣΥΠ.
-Όχι στην επιχειρηματική λειτουργία των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ.
-Όχι στις ελαστικές σχέσεις εργασίας στο χώρο της εκπαίδευσης - Καθηγητές και δάσκαλους μόνιμους, πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.
-Κάτω τα χέρια από το άσυλο. Υπεράσπιση και διεύρυνση των δημοκρατικών δικαιωμάτων και των συνδικαλιστικών ελευθεριών. Όχι στον περιορισμό των διαδηλώσεων – Κάτω η κρατική καταστολή.
-Δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλους και σε όλες τις βαθμίδες. Όχι στους οικονομικούς – εξεταστικούς – ταξικούς φραγμούς για την πρόσβαση στην εκπαίδευση. Όχι στη βάση του ¨10¨ για εισαγωγή στη τριτοβάθμια εκπαίδευση.
-Δωρεάν σπουδές για όλους, Δωρεάν σίτιση, στέγαση, συγγράμματα, συγκοινωνίες κλπ.
-Γενναία αύξηση της χρηματοδότηση για την παιδεία αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό με γνώμονα τις φοιτητικές ανάγκες.
-Κάτω η αντιδραστική συνταγματική αναθεώρηση.
-Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι με τις 8 προτάσεις του Γ. Παπανδρέου για τα Πανεπιστήμια.
- Να αθωωθούν όλοι οι συλληφθέντες των φοιτητικών κινητοποιήσεων. Να αποσυρθούν όλες οι μηνύσεις εναντίον φοιτητών. Άμεση απόσυρση της αγωγής του αντιπρύτανη Καραμπίνη προς φοιτητή. Όχι στην ποινικοποίηση των αγώνων μας. Άμεση απελευθέρωση των τριών προφυλακισθέντων της αντιπολεμικής πορείας της 6ης Μάη.

Καλούμε σε:
-Νέο γύρο συνελεύσεων σε όλες τις σχολές και εβδομαδιαίες καταλήψεις.
Πανεκπαιδευτική – Παλλαϊκή Πορεία στην Αθήνα την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2007 την μέρα δηλ. που στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος γίνεται η ψηφοφορία για το 16 και όλα τα άλλα άρθρα που θα αναθεωρηθούν.
-Συγκρότηση διαδικασιών του Πανεκπαιδευτικού Μετώπου με βάση τη συμμετοχή του Συντονιστικού των Γενικών Συνελεύσεων και Καταλήψεων και τους συλλόγους και συνδικαλιστικούς φορείς Δασκάλων, Καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και τους μαθητές.
-Την κοινή δράση και συντονισμό με κάθε πρωτοβάθμιο σωματείο, συνδικάτο και ομοσπονδία και εργατικό κέντρο στην κατεύθυνση συγκρότησης πανεκπαιδευτκού-πανεργατικού-παλλαϊκού μετώπου. Εξορμήσεις σε χώρους δουλειάς, συνοικίες, σχολεία για ενημέρωση και κάλεσμα σε κοινή πάλη των εργαζόμενων και του λαού
-Αποκλεισμό των γραφείων της ΓΣΕΕ την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου απαιτώντας τη σύγκλιση πανεργατικής απεργίας από τη ΓΣΕΕ, την -άμεση υποστήριξη τους στον αγώνα μας καθώς και να κλείσει την Ακαδημία Εργασίας. Προσυγκέντρωση στις 12 στο Κάτω Πολυτεχνείο.
-Μπλοκάρισμα της επιχειρηματικής λειτουργίας μέσα στις σχολές(καταλήψεις γραφείων διασύνδεσης και Επιχειρηματικής δραστηριότητας, ΕΛΚΕ κτλ). Ακυρώνουμε ημερίδες επιχειρηματικότητας
-Συνέντευξη τύπου του Παναθηναϊκού Συντονιστικού την Δευτέρα 29/1.
-Συναυλία των φοιτητικών Συλλόγων και άλλες πολιτιστικές δραστηριότητες

www.aei-tei.gr - www.syneleuseis.gr
mail: contact@aei-tei.gr

Ανώνυμος είπε...

<......Τα ίδια τα μη-κρατικά / ιδιωτικά πανεπιστήμια θα λειτουργούν με βάση τα κριτήρια της αγοράς. Αυτή η λογική θα επεκταθεί και στο δημόσιο πανεπιστήμιο το οποίο θα πιέζεται να λειτουργήσει, ακόμη περισσότερο, στα ίδια πλαίσια ανταποδοτικής και επιχειρηματικής λειτουργίας. Σε αυτή την κατεύθυνση κινούνται η εισαγωγή managers, η κατάρτιση τετραετών επιχειρησιακών προγραμμάτων (βλ. ν. πλαίσιο) και ο επαναπροσδιορισμός των κονδυλίων σε βάρος των φοιτητικών παροχών (βλ. κατάργηση δωρεάν συγγραμμάτων).......>